Tuesday, April 20, 2010

Cerita Tentang Dia

Adib cepatlah sihat!

salam
adib aiman nama diberi my frenz yg sgt baik dgn aku selain member2 lain...kdg2 kita 0rg melwak berdua...ingt lagi time dia tegur first2 waktu foundation...waktu tu aku masih blom byk kenalan...Alhamdulillah se0rang yg happy gud lucky..cerita bermula bila kita0rg chemyjan09 start nak buat riadah...aktiviti raidah ialah main go-kart...dicadangkn oleh my sahabat waktu kita0rg buat riadah chemyjan09..yg pertama..bawah kelolaan sya..waktu tu aku rsa pelik dan hairan psl aku mcm diam jer..n tak ber ia2 nak ikut pi main go-kart padahal..aku paling suka main go-kart..eventhough blom penah main...

jadi riadah kali ini, diketuai oleh my sahabat...mlm riadah nie aku kiranya ada 2 event 1 riadah...1 lagi dinner sarawak...jadi aku memilih utk pegi dinner sarawak...jadi waktu tu aku rsa sgt berdosa sgt..kerana sbb yg tak dpt aku jelaskan sewaktu di dinner..tersebut...jadi aku terus balik dari dinner tu terus aku singgah ke masjid lama utk solat taubat...dalam perjalanan balik ke bilik...aku terus tanya sambil menghadap kelangit ya Allah..kenapa aku pergi ke majlis yg ini yg Allah..sedangkan kau tahu bahawa ini adalah salah...terus aku meracau s0rang sambil berjalan ke v2...smpai jer dibilik aku terus mengisafi diri...dan aku rsa berdosa...dan tiba2 aku terima 1 msg mengatakan bahawa adib accident dan ditempatkn di ICU...aku terus berd0a pda Allah..moga2 dia sihat...dan hari semalam bru aku sedar kenapa...aku tidak pergi ke riadah tersebut...

sebenarnya Allah, ingin smpaikn pda sharif supaya tingkatkan amal ibadah semasa masih hidup sihat dgn kesihatan yg baik...subahanaAllah~~ Allah selamatkanlah kwn aku yg Allah...diri ini sudah lagi tidak mampu menangisinya lagi...Allah sengguhnya engkau tahu apa yer terbaik utk umat mu~~


Desir pasir dipadang tandus
segersang pemikiran hati
Terkisahku diantara cinta yang rumit

Bila keyakinan ku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkinku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cinta ku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakanku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggal kan cinta
Ketika ku bersujud...

sharif

No comments: