Friday, April 16, 2010

Kelmarin tapi hari ini



salam

hari nie nak cerita dgn anda semua tentang sejak kelmarin, kelmarin dpt information oleh pihak MT ijmak sanawi Rakan Masjid utk menjadi MC majlis, 17 and 18 hb april nie..mean that mlm nie dan pagi esk...praise to Allah, kerana di beri penghormatn sebegini rupa...kiranya this is my second time..at the first time waktu memorization Al-quran...tapi kali nie merupakan event yg besar..insyaAllah doakn yg terbaik..oleh itu, mohon dipermudahkan segala tanggungjwb...


ya Allah, aku rsa sgt malu pdamu..kerana aku byk berlaku salah padamu..ya Allah, jgnlah kau hukum aku ya Allah, sekiranya aku terlupa atau tersalah...kerana aku hamba yg lemah..hanya pandai berkata-kata..tapi mudah utk tidak laksanakan, mudah berjanji tapi..susah utk tepati...apakah ini ujian darimu sperti yg telah kau firmankan? ya Allah, aku malu padamu...kerana aku sering bertaubat tapi sukar kutepati taubat...ya Allah singkapkan aku hikmah segala ketentuan..hanya padamu segala ketetapan...ya Allah, matikan Aku ya Allah, dalam iman dan taqwa...ya Allah aku takut, bila diakhirat nnt kau lemparkan semua amalan2 ku padaku kembali...ya Allah maafkan lah diriku...aku hamba yg hina, pada mu jua kau akn kembali..

jauhkan aku ya Allah, dari azab api neraka mu..kerana seksamu sgt pedih...ya Allah aku tak layak utk syurga, tapi aku juga tidak mahu kenerakanmu..maka ya Allah jadi kan aku muslim yg sebenar...yg mukmin dan bertakwa~ selawat dan salam kepanjatkan ke junjungan besar, moga beroleh syafaat dari baginda...amin~

sharif

No comments: