Sunday, August 15, 2010

Diari Ramadhan KELIMA

salam,
diari ramadhan ke 5, diupdate pdahari ke-enam. hurm, semlam hari yg indah.ceritanya, bermula bila sya bangun pda pukul 4 pagi, dikejut oleh sahabat bilik berdekatan.Dalam keadaan mamai, terus berjalan ke pavilion.sbb ingatkan dia0rg nak buat bbq kat sana, seperti yg dijanjikan semlm.tapi rupanya, mereka buat diparking moto v2 saja..wah, dalam kesejukan pagi, berjalan ke pavi dengan semangat nak makan ayam..tgk2 dia0rg takde..wah~ akhirnya,ambil keputusan pulang semula ke bilik, dan mkn mee segera beserta air soya, yg baru dibeli di cafe.

selesai jer makan, barulah terjumpa kelibat dia0rg di parking moto sedang ber-bbq..alangkah terkejut dan tergamam..fuh~(dlm hati kata, kat sini rupanya, dekat sgt dengan bilik tak sampai 5 meter, tadi punyalah berjalan 700m plus patah balik 700m, kesemuanya 1.4km,huhu).

semalam ramadhan mcm biasa, biasalah hari ahad. tak da apa nak buat. jadi, siapkn project utk DAC dan NGC. baru sikit, tengah dlm proses cari story line. seterusnya, semalam berbuka nasi lemak ayam + air suam..tapi akak yg dkt cafe tu bagi air panas. :)

solat isya' dan terawih di surau v2. balik singgah beli air soya,(murah pulak air kotak soya yg besar tu RM1.70 jer). Dalam pukul 1 camtu baru tidur, sbb takut tak dpt bangun sahur hp rosak, battery tak dpt cas..insyaAllah, moga ramadhan hari nie lebih bermakna buat diri sya amin~~

sharif

No comments: