Sunday, April 17, 2011

Tidak akan menduakan

salam,
segala kesyukuran saya beri seluas-luasnya pada Allah, kerana masih lagi memberi keizinan pada saya untuk perbaiki kesalahan saya, memang saya akui banyak berdosa pada Allah, jadi saya ambil kesempatan ini utk, perbaiki semua semoga segala-galanya,kembali kepada keadaan sedia kala.

tidak guna sya menipu diri sendiri lagi, apa gunanya semua ini, melainkan semuanya kembali pada Allah swt. Jadi insyaAllah, saya mhu mengingatkan diri saya, untuk sentiasa istiqmah dalam apa-apa jua bentuk ibadah..insyaAllah, selagi mana termampu pasti saya akan teruskan..

dalam minggu exam ini, saya merasakan yang saya masih belum betul2 bersedia utk menyahut perjuangan ini. InsyaAllah, selepas saya menulis ini pasti sya akan jadi lebih bersemangat.Ya Allah, berikanlah kekuatan pada hamba mu ini.Apa yang saya ingin ceritakan adalah tentang istiqamah, baru baru ini sya seperti ingin menangis kerana tidak lagi istiqamah dalam perjuangan.

kerana itu, saya bertekad mulai saat ini saya ingin merubah hati saya, utk kembali pada Allah,ya Allah ppermudahkanlah segala-galanya..kadang2 itu iman manusia itu tinggi, bila sampai satu tahap, ia mula lemah jadi insyaAllah, saya akan pasti kan semuanya berjalan lancar dan teratur.

disamping itu, sya juga ingin berterima kasih pada Allah ats segala-galanya..moga Allah berkekuatan pada saya utk segalanya..Allahuakbar wa rabbi... Allah permudahkanlh, ini saja pintaku padamu...sesungguhnya dunia byk sesatkan aku, dan dunia juga byk bantu ku, ya Allah suluhkan nur mu..aku tidak akan menduakanmu yaAllah~

mshariffuddin

No comments: