Monday, January 16, 2012

Hari Ini Disini

Assalamualaikum,

Hari ini merupakan hari kedua saya di Universiti Teknologi PETRONAS. Alhamdulillah, semuanya berjalan seperti biasa, dan saya sudah pun register bilik di Village 3. Untuk maklum, sekarang saya berada di IRC, guna OPAC 01, untuk berblogging. Dan juga sudah 4 hari saya puasa FACEBOOK. Agaklah..susah jugak, nak berhenti bila ketagihan  sudah melanda diri, tetapi kugagahi jua utk masa depan.

kelihatan diluar IRC ini, ibubapa sibuk menghantar anak-anak mereka, utk daftar masuk di UTP. Rupanya, hari ini merupakan Minggu Aluan Siswa(MAS). Saja jer buat-buat tak tahu. Hurm, semalam meeting, dengan Media Teknologi Kelab UTP(medtech) dan media facee, tapi untuk kali ini, saya tak jadi media facee untuk MAS, tapi saya sekadar dtg tengok-tengok jer. Bukannya apa, sebab saya malas mahu kacau mood saya yg sedang tertekan dengan study di UTP.

Saya masih belum register subjek lagi. Saya hanya blh ambil 10 kredit hours utk semester ini. Aduhai, terpaksa saya pilih subjek yg mudah utk skor. Semoga saya berjaya untuk kali ini.amin. Ya Allah maafkan saya diatas keterlanjuran yg lalu.

mshariffuddin

No comments: